Savo renginį patikėkite didelę patirtį turinčiam renginių vedimo profesionalui.

Organizuojant renginį – svarbu pasodinti tinkamą žmogų už renginio vairo – taip užtikrinate tiek ramybę pasiruošimo etape, tiek naudingus patarimus, tiek visų dalyvių pasitenkinimą tą svarbiausią – renginio – dieną. Jau daug metų vedu tiek didelius miestų renginius ir koncertus, tiek įmonių šventes, atidarymus ir vakarėlius. Vedu solidžiai ir taktiškai, tinkamai vyresnei auditorijai, tačiau nestokoju energijos ir šėlsmo, išjudinančio ir jaunesnio amžiaus auditoriją. Rezervuokite renginio datą jau šiandien ir būkite ramūs, kad jūsų renginį ves tikras profesionalas.

Rezervuokite renginio datą jau dabar:

Susisiekite >>>

Kiekvienas renginys man – tai pasiruošimo rūpesčiai ir neišdildomi įspūdžiai bendraujant su puikiais žmonėmis!

Keletu šių neišdildomų įspūdžių noriu pasidalinti ir su jumis – pažiūrėkite: 
(… ir pasakykite ar galima suderinti solidumą ir ilgametę patirtį su energija ir nuoširdžiu šėlsmu 🙂

 

Turiu didelę patirtį vedant oficialius įmonių renginius, įmonių šventes ir vakarėlius.

 

Čia keletas manimi pasitikinčių klientų:

Renginius vedu jau virš 20 metų.

Pasinaudokite mano sukaupta patirtimi: aš ne tik vedu jūsų renginį, tačiau ir patariu ir padedu išspręsti įvairius renginio organizavimo klausimus, patariu kokius paslaugų teikėjus rinktis, kad nenusiviltumėte. Mano rekomendacijos netgi padeda jums sutaupyti, nes per daug metų susipažinau su įvairių sričių profesionalais ir mūsų ilgametis benadradarbiavimas suteikia nuolaidą Jums vien dėl mano rekomendacijos :).

Keletas klientų atsiliepimų:

 

                    Visi atsiliepimai >>>

Vedu įvairius renginius:

Miesto ir sporto dideli renginiai.

Mugės, miesto dienų vedimas, miesto pasižymėjusių žmonių pagerbimo metiniai renginiai, koncertai, muzikiniai festivaliai, parodos ir kitokie meno renginiai, įsimintinų ir svarbių datų , valstybinių datų paminėjimo šventės, garbingų svečių priėmimo ceremonijos.

Renginiai įmonėms ir organizacijoms.

Vasaros šventės ir sąskrydžiai įmonėms, įmonių ir organizacijų organizuojami kalėdiniai ir naujametiniai vakarėliai, įmonių gimtadieniai, naujų įmonių padalinių atidarymai, naujų produktų pristatymai žiniasklaidai, įmonių geriausių darbuotojų apdovanojimai. Įmonėse pravedu tiek komandų formavimo, motyvacinius renginius, tiek įmonių renginius savo klientams. Šimtadieniai, abiturientų išleistuvės.

Vestuvių vedimas.

Vestuvės – tai dviejų širdžių susijungimas ir didelė šventė jaunųjų giminei, draugams ir artimiesiems. Tai – išskirtinė gyvenimo šventė, todėl visada stengiamės, kad ji būtų tobula. Besiruošiantiems vestuvėms padedu jas suplanuoti, pasidalinu savo patirtimi ir pagal bendrai suderintą šventės scenarijų vedu vestuvių šventę.

Jubiliejai, krikštynos ir kitos asmeninės šventės.

Gimtadieniai, jubiliejai, giminių susitikimai.

Kalėdų senelio renginiai.

Kiekvienais metais artėjant Kalėdoms ir Naujiems metams pavirstu baltabarzdžiu Kalėdų seneliu ir lankausi vaikų darželių kalėdinėse šventėse, įmonių ir miestų Kalėdiniuose renginiuose , t.y. visur kur tiki Kalėdų dvasia ir kur laukiamas Kalėdų senelis.
Pasiteiraukite dėl jūsų renginio datos: Susisiekite >>>
Reikia daugiau aiškumo apie mano vedamus renginius?
Įmonių jubiliejai ir šventės: išsami informacija + jūsų gaunama nauda + dažniausiai užduodami klausimai.
Miestų ir miestelių šventės: išsami informacija + jūsų gaunama nauda + dažniausiai užduodami klausimai.
Reprezentaciniai renginiai: išsami informacija + jūsų gaunama nauda + dažniausiai užduodami klausimai.

Kaip vyksta įmonės šventės koordinavimas ir vedimas?

 (1) Pirmas žingsnis:

Paprastai viskas prasideda nuo telefoninio skambučio arba elektroninio laiško – paklausimo. Atsakingas asmuo atsako Į klausimus: KAS, KUR KADA. Suderiname mano užimtumo grafikus norimai datai. Jei norima data mano kalendoriuje laisva, aptariame paslaugos kainą. Jei sąlygos ir kaina tinkama, visuomet rekomenduoju ir kviečiu susitikti teta- a- tet ir aptarti detales.
Svarbu žinoti, kad mano vedamo jubiliejaus kaina na nėra tik pats renginio vedimas. Ją sudaro ir scenarijaus parengimas, renginio režisūra, renginio koordinavimas ir pats renginio pravedimas.
Renginio vedimo kaina priklauso nuo kelių veiksnių – metų laiko (mėnesio), savaitės dienos (ar savaitgalis ar darbo diena) bei nuo užsakovo poreikių ir finansinių galimybių. Tai aptariame susitikimo pirmojo susitikimo metu.

 (2) Antras žingsnis:

Susitikimas. Pirmiausia aptariami užsakovo pageidavimai ir lūkesčiai renginiui ir man, kaip vedėjui.
Žinant ko norite Jūs, galiu pasiūlyti preliminarią renginio schemą. Renginio schemos sudėtingumas (atrakcijos ir jų kiekis, pramogos, vaišių laikas, renginio pabaiga) priklauso nuo žmonių kiekio, erdvės, vietos.
Priklausomai nuo lūkesčių, finansinių galimybių aptariame techninius šventės akcentus: papildomą apšvietimą (daugiau –mažiau), įgarsinimą (kokio lygio garsas), atlikėjus, muziką ( DJ ar grupė), vaizdines priemones ( videomontažas), kitus šventinius akcentus ( sceniniai dūmai, konfeti, dekoravimas ir pan.), priklausomai nuo fantazijos.
Suderiname renginio detalės: kolektyve yra daugiau moterų, ar daugiau vyrų, ar po lygiai. Ar orientuojamasi daugiau į šokius ar daugiau į ramybę, ar daugiau atrakcijų prie stalo sėdint, ar daugiau salėje.
Išsiaiškinus visas detales, deriname bendrą jubiliejaus planą, koreguojame jį itraukiant papildomus lūkesčius ir idėjas: papildomus atlikėjus, papildomą atrakciją, papildomą techniką, scenografiją, dekoravimą, video montažą ar videofilmą, atlikėją. Tai gali būti cirkas, ugnies šokis, pilvo šokis, vaidinimas ar muzikinis atlikimas, dainininkas ar instrumentalistas. Tai jau išskirtiniai, tik tam renginiui suderinti akcentai.

 (3) Trečias žingsnis:

Detalus scenarinis planas. Per kelias dienas po susitikimo , paarengiamas preliminarus scenarinis planą, kuriame detaliai, maždaug 15 min. intervalu, aprašomas renginio planas: ką mes dirbame, ką veikiame, ką tuo metu veikia svečiai. Viso renginio metu aš esu atsakingas ne tik už patį scenarijų, bet ir už jo koordinavimą, kiekvieno renginio „sriagtelio“ veiksmus: ką daro virtuvė, muzikantas, apšvietėjas, vedėjas (aš), papildomos paslaugos teikėjas, ką daro svarbūs asmenys.
Aš ne tik renginių vedėjas, aš ir režisierius, ir koordinatorius. Šventės dieną visus užsakovo rūpesčius šventės klausimais prisiimu aš. Mano atsakomybėje kada patiekti karštus patiekalus, kada keisti lėkštes, kada turi groti muzika, kada svečiai turi sėsti prie stalo, kada kilti nuo jo, kada šokiai, o kada laisvas laikas, kada papildomo atlikėjo pasirodymas ir pan. Šventiniai rūpesčiai lieka man, o užsakovui belieka švęsti ir mėgautis švente.
Suderinus detales ir scenarinį planą, pasirašome sutartį. Taip pat pervedamas numatytas avansas.

 (4) Ketvirtas žingsnis:

Pasiruošimas šventei. Po avanso gavimo pradedami pagalbiniai renginio darbai: (jei reikia) maketavimas, spausdinimas, dekoracijų gaminimas, fotosienelės gamyba arba nuoma, media įrangos nuoma
Klientui pageidaujant visus organizacinius darbus – kūrimo, paieškos galiu atlikti už jį. Tiesiog išlaisvinu užsakovą nuo dekoracijų, atlikėjų ir kitų šventinių smulkmenų paieškos. Visus šiuos darbus aš su savo komanda galiu atlikti už jį.
Šiame etape pagal poreikį organizuojami papildomi susitikimai su įmonės atstovais spręsti įvairius iškilusius klausimus.

 (5) Penktas žingsnis:

Renginio koordinavimas bei jo vedimas. Renginio koordinatoriaus darbas yra sujungti visų susijusių asmenų ir pagalbinių darbuotojų, atlikėjų, muzikantš, apšvietėjų veiksmus ir suderinti, kad viskas vyktų reikiamu laiku ir kokybiškai. Šventės dieną visa medžiaga jau būna paruošta, paruoštas scenarinis planas, pagal kurį vedėjas skaito, praveda žaidimus, pakviečia ir pristato svarbius asmenis ir svečius.
Mano darbas užtikrinti šventinę nuotaiką.

Rezervuokite įmonės šventės datą jau dabar: Susisiekite >>>

 Pasirinkę mane įmonės šventei ar jubiliejui Jūs gaunate:

* Ne tik įmonės jubiliejaus pravedimą, bet ir režisavimo, vedimo ir koordinavimo paslaugą bendrai. Trys viename.
* Patarimus. Dėl ilgametės patirties galiu pasiūlyti plačią gamą profesionalių, įvairių sričių paslaugų teikėjų, priklausomai nuo norimos kokybės ir kainos. Dirbu su 6 įvairaus lygio DJ‘ais, su keliais dekoratoriais. Taip pat galiu rekomenduoti tinkamiausias konkrečiam renginiui pobūvių vietas, maisto tiekėjus ir t.t.
* Sutaupytą jūsų laiką. Taupant užsakovo laiką visus organizacinius darbus – kūrimo, paieškos darbus, galiu atlikti už jį. Klientas gali išsakyti savo lūkesčius ir norus, apibrėžti biudžetą, ir visą kitą aš galiu dirbti už jį jam kontroliuojant, rašant jam ataskaitas. Jam tada nereikia vieną dieną važiuoti ieškoti vietos, kitą dieną ieškoti kas darys dekoracijas, skambinti kas galės koncertuoti – visus šiuos darbus aš su savo komanda galiu atlikti už užsakovą.
* Papildomas nuolaidas iš tiekėjų. Dalinuosi savo „bendradarbio“ nuolaidomis su užsakovu. Užsakovas, kreipdamasis pas tam tikrus, mano rekomenduotus tiekėjus, gauna papildomas nuolaidas, kurių negautų be rekomendacijos. Taigi, bendradarbiauti su manimi finansiškai naudinga.
* Kokybiško, įsimintino renginio garantiją.

Galiu pravesti jūsų įmonės jubiliejų: Susisiekite >>>

Dažniausi klausimai – atsakymai apie įmonių šventes:

Tikrai nebūtina turėti scenarijaus. Yra labai puiku, kai užsakovas žino ko nori. Dar geriau, kai užsakovas žino ko nenori. Paties scenarijaus nebūtina turėti, jis gimsta pokalbio ir diskusijos metu.
Šventės metu turi būti linksma, šventinė nuotaika. O svarbiausia, kad žmogus išeitų pakylėtas, visiškai nepavargęs, dar nepersisotinęs, o šiek tiek išalkęs paties renginio programos. Šventinė linksma nuotaika be vulgarizmo, anekdotų ir nešvankybių. Šventiškumas ir gera nuotaika, linksmybės paremtos estetika, etika ir padorumu.
Taip, renginius vedu visoje Lietuvoje. Mano renginių vedimo – koordinavimo pradžioje daugiausia renginių teko vesti Vilniuje ir Aukštaitijoje bei Suvalkijoje. Labai daug renginių teko vesti Vilniuje. Pastaruoju metu dažniausiai tenka vesti Kauno mieste ir Kauno rajone.
Labai įvairiai. Būna, kad užtenka vieno susitikimo, būna, kad susitinkame ir kelis kartus. Tai priklauso nuo scenarijaus sudėtingumo. Kuo jis įdomesnis ir sudėtingesnis, kuo daugiau visokiausių išpildymų, atlikimų, atrakcijų ir samdomų paslaugų atlikėjų, tuo daugiau klausimų iškyla. Tuo daugiau reikia derinti detales, aptarinėt. Ir geriausia tai daryti susitikus gyvai.
Tai dažniausiai būna keli žmonės. Įmonių renginiuose dažniausiai būna koks nors atsakingas asmuo, o šalia jo dar ir skyriaus vadovas arba net įmonės vadovas, t.y. žmonės, kurie gali spręsti renginio finansinius ar vietos pasirinkimo klausimus.. Labai retai būna susitikimai su vienu žmogumi..
Taip, man yra tekę vesti renginį ir stiuardese, ir pulko dama. Teko būti ir sultonu, burtininku, pilies raktininku ir, žinoma, Kalėdų seneliu. Personažas pritaikomas prie renginio temos – pavyzdžiui vesdamas rytietiškos tematikos renginį, vedžiau jį būdamas sultonu. Tačiau šiuo metu beveik visada renginius vedu būdamas savimi – renginių vedėju GINTARU, nesislėpdamas po personažu. Tačiau jei užsakovas savo teminiam vakarui nori būtent personažo,– tuomet prašom, galiu renginį vesti ir kaip personažas.
Aš neesu tik renginio vedėjas, aš esu ir režisierius, ir koordinatorius. Organizuojant ir vedant renginį yra keletas svarbių pareigų, kurias dažniausiai atlieku įmonių šventėse – tai idėjų generatoriaus, scenaristo, režisieriaus, koordinatoriaus ir vedėjo pareigos.
Labai dažnai tenka spręsti neįprastus užsakovo įgeidžius. Pavyzdžiui, susitikimo metu susitikime su įmonės vadovu, jis sako – „mes norime švęsti įmonės gimtadienį, bet mūsų kolektyvas išvien vyriškas. Vyrai mėgstantys pasivaišinti, tačiau norėčiau, kad jie sulauktų vidurnakčio ir sudainuoti ilgiausių metų. Šokių taip pat nebus, nes vyrai be moterų nešoka. Prašom sugalvoti mintį – idėją – kaip tai padaryt. Tai iššūkis, bet viskas įmanoma. Pagal šventės dalyvių poreikius pasirenkamos pramogos, akcentai, improvizuotos kurios nors sporto šakos varžybos, muzikiniai atlikimai ir pan.
Žinant scenarijų, auditorijos dydį reikia atkreipti dėmesį ar nereikia papildomos pagalbos. Valdant didelę auditoriją labai dažnai prireikia ir asistento / -ų pagalbos.
Pavyzdžiui , kol vedėjas kalba arba pristato žaidimą, jam nėra kada perspėti DJ‘aus paleisti muziką. Tada į pagalbą skuba asistentas.
Koordinavimas tai yra labai sudėtingas ir didelis darbas. Koordinatoriaus tikslas, kad svečias nematytų sunkiosios šventės „virtuvės“ pusės – kad viskas vyktų sklandžiai, kad svečių mintyse išliktų tik geri atsiminimai ir geros emocijos. O kad tai galima būtų pasiekti – reikalingas nematomas juodas švenčių organizavimo darbas, Kuriams atlikti reikia patirties, reikia daug metų padirbėti, turėti ir teorinių žinių, polėkio ir svarbiausia pasišventimo darbui.
Įvairiai, kaip klientas pageidauja. Galiu atsivežti savo aparatūrą, apšvietimą, DJ’us, instrumentalistą ir kt. , bet gali būti ir užsakovo samdyta aparatūra ir šviesa. Viskas priklauso nuo užsakovo.
Renginius vedu lietuvių ir rusų kalbomis.
Taip.

Dar liko neatsakytų klausimų dėl įmonės šventės? Susisiekite >>>

Kaip vyksta miestų ir miestelių švenčių organizavimas ir vedimas?

 (1) Pirmas žingsnis:

Užsakant miesto ar miestelio šventės vedėją yra skambutis arba laiškas el. paštu, laiko ir vietos bei kainos suderinimas.

 (2) Antras žingsnis:

Susitikimas. Susitikime pradedamas svarstyti pirminis scenarijaus variantas, aptariamos idėjos ir vizijos.
Čia dalyvauju ne kaip scenaristas ar režisierius, o tik kaip patarėjas. Susitikime visi išsako savo nuomones, aptariame bendrą scenarijų ir paliekam režisieriui pakoreguoti ir detalizuoti scenarijų. Darbai paskirstomi pagal atsakomybę ir kompetencija: meninė šventės pusė, techninė dalis, prekybinė ir komunikacinė dalis. O man pateikiamas scenarijus, tekstai arba bent jau minčių gairės.

 (3) Trečias žingsnis:

Galutinis šventės scenarijus. Tai konkretus laiko intervalais sužymėtas veiksmų planas, pageidaujami konkretūs tekstai, mintys. Taip pat suderinamas vedėjo aprangos kodas arba personažas. Į šventę atvažiuoju pasiruošęs kaip personažas – vedėjas arba kaip vedėjas Gintaras Vidmantas, vedantis šventę.

 (4) Ketvirtas žingsnis:

Miesto ar miestelio šventės vedimas. Šventės metu apie mane man talkina eilė asistentų, kurių kiekvienas atsakingas už jiems skirtas užduotis – kur atlikėjai persirengs, kada nulipti nuo scenos, kada užlipti , kada paduoti padėkos raštus ir pan. O mano darbas šventės metu – kalbėti, kalbėti ir dar kartą kalbėti.

Pasamdę mane miesto ar miestelio šventei gaunate:

* Gerą kainos ir kokybės santykį. Kai šventei pravesti savivaldybė ar seniūnija turi ribotą biudžetą, negali pasamdyti televizijos žvaigždžių ar kitų žinomų žmonių, taip vadinamų „formatų“, bet nori padaryti didžiulę, gerą šventę žmonėms, samdo mane.
Šiuo atveju aš esu gero kokybės ir kainos santykio garantas, nes esu profesionalus vedėjas ir organizatorius , t. y. mokantis sudėlioti viską į vietas. Todėl aš galiu padėti išlaikyti renginio kokybę aukštame lygyje, nors ir už mažesnę nei „formato“ kainą.
* Aš nebijau būti scenoje ir bendrauti su žmonėmis, gerai orientuojuosi bendraujant su didelėmis žmonių masėmis.
* Išskirtinį balso tembrą, tinkantį vesti miestų ir miestelių šventes.

Rezervuokite miesto ar miestelio šventės datą jau dabar: Susisiekite >>>

Dažniausiai užduodami klausimai apie miestų ir miestelių švenčių vedimą:

Tenka vesti tiek didesnes tiek mažas miestų ir miestelių šventes. Kaip pavyzdys – Ežerėlio miesto šventė, Lapių miesto šventė, Kauno miesto žuvies ir žvejo diena, Kauno mugė, Žvėrelių globotojų diena. Tai savivaldybių, seniūnijų, kultūros centrų ir bendruomenių organizuojamos miestų šventės. Jos kartais sutampa su kokia nors kalendorine šventine diena, pavyzdžiui Velykom arba miesto įkūrimo diena. Taip pat vedu koncertus ir miestų muzikines šventes, pavyzdžiui Ramučiuose kasmetinė šventė „Gatvės rokas“. Kartai ši šventė suderinama su tam tikra įsimintina data – kaip pvz Karmėlava su derliaus švente rugpjūčio pabaigoje. Kernavėje – su istorine data, pvz. su miestelio ar parapijos Šventojo vardu.
Šių švenčių organizatoriai dažniausiai yra savivaldybės, seniūnijos, kultūros centrai bei bendruomenės.
Dažniausiai miestų ir miestelių švenčių organizatoriai jau turi scenarijų ir gali atsižvelgdami į mano patarimus, scenarijuje daryti korekcijas. Paprastai scenarijus būna parengtas organizatorių , o kartais esu kviečiamas dalyvauti scenarijaus tobulinime.
Taip, ir dabar vedu mietų šventes kaip personažas – pavyzdžiui žvejys. Kauno miesto žvejo ir žuvies dienos šventėje buvau apsirengęs kaip žvejys. Gatvės roko šventės metu virstu baikeriu, kadangi toks personažas atitinka temą, nuotaiką. O štai pavyzdžiui bendruomenės sporto šventę vedžiau apsirengęs sportiniu kostiumu. Yra tekę būti netgi pilotu. Tokiose teminėse šventėse dažnai tenka įsikūnyti į tam tikrą personažą.
Vesti galiu visoje Lietuvoje, organizuoti – ne. Miestų šventes dažniausia kviečia vesti arba dalyvauti patariamuoju balsu scenarijaus kūrime.
Dažniausiai toks darbas trunka apie 3 – 4 valandas, t.y. nuo 18-19 val. iki 22 val. vakaro.
Miestelių šventėse garso ir apšvietimo technika dažniausiai rūpinasi jos organizatoriai. Iš savo pusės aš galiu parekomenduoti teisingo kainos ir kokybės santykio garsistus ir apšvietėjus.
Įprastai tenka susitinkti 1 – 3 kartus. Pirminio susitikimo metu aptariamas scenarijus, kitų susitikimų metų aptariami scenarijaus vykdymo, atlikėjų, atrakcijų ir kiti panašūs organizaciniai klausimai.
Paprastai dalyvauja kelios žmonių grupės. Iš vienos pusės vedėjas, koordinatorius. Kiekvienas iš jų už nugaros turi kelis padėjėjus, asistentus. Kitoje pusėje – bendruomenių ir įvairių suinteresuotų instancijų atstovai. Svarbiausia, kad šventės organizavimo procese būtų paliesti ir apgalvoti visi aktualūs socialiniai klausimai. Būtent todėl geriausia kai šventės kūrime dalyvauja visų socialinių grupių atstovai.
Miestų šventes dažniausiai vedu lietuvių kalba, tačiau galiu vesti ir rusų.
Taip.

Liko dar neatsakytų klausimų dėl miesto šventės? Susisiekite >>>

Kaip vyksta reprezentacinių renginių vedimo procesas?

Reprezentacinius renginius vesti mane dažniausiai kviečia mane pažįstantys žmonės ir žinantys ką aš darau. Man dažnai tenka vesti labdaros renginius, pavyzdžiui labdaros fondų pristatymus, vaikų švietėjiškų organizacijų pristatomuosius renginius, neįgalių vaikų renginius ir apdovanojimus, labdaros akcijas. Tokius renginius aš vedu nemokamai.

 (1) Pirmas žingsnis:

Telefono skambutis arba laiškas el.paštu. Užsakant reprezentacinio renginio vedėją užsakovas dažniausiai skambina. Suderiname laiką, vietą ir, jei tai ne labdaros renginys – kainą. Kadangi tokio pobūdžio renginiai dažnai būna nedidelės apimties, tai ir kaina atitinkama.
 (2) Antras žingsnis:
Aptarimas telefonu arba susitikimas. Dažnai tokio pobūdžio renginio vedimą pakanka aptarti telefonu. Arba, esant poreikiui, organizuojame susitikimą.
Jei renginio metu reikia pristatyti daugiau informacijos, paprašau pačio užsakovo, kad atliktų „namų darbus“ ir atsiųstų juos man el. paštu arba surašytų ant lapo. Kaip pavyzdžiui rūbų kolekcijos pristatymo metu, dizaineris duoda informaciją apie pačius rūbus, kokiais atvejais juos tinka dėvėti ir pan. Žinant niuansus renginio metu vyksta improvizuoja.
 (3) Trečias žingsnis:
Renginio vedimas. Didesniems oficialiems reprezentaciniams renginiams kartais tenka ruoštis daug ir įdėti daug darbo, o štai mažesniems pristatomiesiems renginiams pasiruošimas nebūna itin didelis. Renginio trukmė taip pat nebūna ilga – 1 – 1.5val. Ttai mažiausiai laiko sąnaudų ir pasiruošimo reikalaujantys renginiai.

Pasamdę mane reprezentacinio renginio vedimui gaunate tokias naudas:

* Įsimintiną balso tembrą, tinkantį reprezentaciniams ir oficialiems renginiams.
* Įšskirtinį ūgį ir stotą.
* Atsakingai parinktą vedėjo aprangą.
* Dažnai NEMOKAMĄ labdaringų renginių pravedimą. Taip galiu prisidėti prie jūsų kilnių tikslų.
* Atsakingą požiūrį į renginio pravedimą.

Rezervuokite reprezentacinio renginio datą jau dabar: Susisiekite >>>

Klausimai – atsakymai apie reprezentacinių renginių vedimą:

Dažniausiai tenka vesti reprezentacinius arba pristatomuosius renginius, tokius kaip knygų, naujų kūrinių, rūbų kolekcijų, veiklos, paslaugų ar pačios organizacijos pristatymai, naujų įmonės filialų, naują biurų atidarymai, ateinančio sezono naujienų įmonės klientams pristatymais ir panašiai.
Šių pristatomųjų renginių tikslinė auditorija yra labai įvairi ir skirtinga. Atsižvelgiant į kiekvieno renginio specifiką, parenku atitinkamus vedimo modelius, nuotaikos formavimo metodus.
Scenarijus nėra būtinas – čia dažniausiai užtenka susitarimo ir jei renginys nėra labai oficialus – didesnė renginio dalis gimsta ekspromtu.
Jei reprezentacinis renginys didesnis ir įmonė užsako tokio renginio vedimą – tuomet scenarijus reikalingas. Tokiu atveju užsakovas pateikia medžiagą apie norima pristatyti produktą/paslaugą , o iš mano pusės gauna parengtą nedidelį scenarinį planą ir mano vizijas.
Bet dažniau būna trumpas nedidelis aptarimas ir bendrų gairių nustatymas – šis aptarimas būna dar paprastesnis, kai klientai užsako mano vedimo paslaugą ne pirmą kartą ir mes vieni kitus pažįstame – tada užtenka tik nedidelio pristatomojo renginio idėjos ir turinio aptarimo.
Dažniausiai tokio pobūdžio renginiai trunka apie 1 – 1.5val., ne daugiau.
Oficialią, linksmą, jaukią, informatyvią nuotaiką, atitinkančią užsakovo lūkesčius.
Ne, tokiuose renginiuose dažniausiai reikalinga tik oficiali apranga – smokingas, kostiumas.
Taip.
Dažniausiai tokiuose renginiuose reikalinga garso aparatūra, o apšvietimo įrangos reikia kur kas rečiau. Garso aparatūrą galiu atsivežti ir pats, bet pasitaiko, kad tuom pasirūpina užsakovas.
Dažniausiai užtenka vieno susitikimo. Kelių susitikimų prireikia labai retais atvejais. Susitikimo metu aptariame idėją, mintį ir formą kaip ją pateikti. Aptariami detalūs, tikslūs informaciniai niuansai, kuriuos reikia paminėti renginio metu.
Susitinkame dažniausiai su vienu žmogumi – su pačiu prekės, paslaugos ar kūrinio autoriumi.
Dažniausiai vedu lietuvių kalba, tačiau galiu vesti ir rusų kalba.
Taip.

Turite klausimų dėl reprezentacinio renginio? Susisiekite >>>